Facebook

Köszönési formák

Sziasztok!

Megígértem, most elkezdjük. Itt van az első és nagyon remélem, hogy még nagyon sok fogja követni.
Mivel is kezdhetnénk egy nyelv tanulását, ha nem a köszönéssel, ugyanis szerintem nem érdemes időt veszteni azzal, hogy elmagyarázzam, hogy hogyan is ejtsük ki. A hangokat leírni szerintem lehetetlen és mindig van kivétel, ezért is úgy döntöttem, hogy külön nem fogok vele foglalkozni, majd egyes leckékbe lesz pár szó róla, de szerintem  http://translate.google.com/#pt/hu/  mikor helyesen vannak beírva a dolgok elég helyesen olvas, csak fordítani nem merem rábízni a dolgokat.
Tehát helyesen beírjuk a szavakat, vagy mondatokat és a hangszóróra kattintunk az egérrel és az internet szépen hangosan kiolvassa nekünk, csak nagyon figyeljünk a helyesírásra.
Nagyon várom a megjegyzéseiteket, hibák javításait (ugyebár én is ember vagyok és hibázhatok), hozzászólásaitokat, sőt javaslatokat is különböző témákról.


Jó tanulást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése